Veelgestelde Vragen
Betalingen
Wij accepteren VISA, MasterCard, IDEAL, Bancontact en Paypal. Houd er rekening mee dat de beschikbare betaalmethoden kunnen veranderen, afhankelijk van uw regio.
Retourneren
Ons retourbeleid vindt u hier.
Zodra we uw artikel hebben ontvangen, wordt er onmiddellijk een terugbetaling uitgevoerd. Alle grote creditcardaanbieders hebben doorgaans vijf tot zeven werkdagen nodig om uw terugbetaling te verwerken voordat deze op uw bankrekening verschijnt.
De beste manier om uw bestelling te wijzigen is door hier contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Als een bestelling wordt verzonden, kunnen we geen wijzigingen in uw bestelling aanbrengen en moet u een nieuwe bestelling plaatsen.
Support
U kunt hier contact met ons opnemen en ons team helpt u graag!
Verzending
Wij streven naar de beste prijzen voor onze producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten rechtstreeks vanuit onze fabrikant te verzenden. Hierdoor kunnen wij kosten besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en de producten tegen een eerlijke prijs aanbieden.
Elke bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt en de gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. U kunt de status van uw bestelling volgen op onze trackingpagina die u hier kunt vinden.
Met tracking door de vervoerder krijgt u actuele informatie over uw pakket. Als het vastloopt of nooit bij u wordt afgeleverd, neem dan hier contact op met onze ondersteuning en wij kunnen u helpen met de volgende stappen.
De kans dat u een defect artikel ontvangt, is zeer zeldzaam, maar het kan gebeuren. Maak foto's en maak een video van een product dat duidelijk een defect vertoont en neem contact op met onze ondersteuning om te controleren of het in aanmerking komt voor vervanging. U kunt hier contact met ons opnemen.